Ξερω, σας προβληματιζει ολους. Πως και γιατι Μπεος, Ψινακης, Μαρινακης αλλα και ο τιτανοτεραστιος Αποστολος. Ξερω επισης οτι ολοι οσοι δε τους ψηφισατε εχετε και μοιραζεστε και απο μια ερμηνεια ο καθενας για αυτη την εθνικη ξεφτιλα, αλλοι μεσα απο εκτενεις κοινωνιολογικες αναλυσεις, αλλοι κανοντας παραλληλισμους των πολιτικων εξελιξεων με καταστασεις πολεμικες, ποδοσφαιρκες, οικονομικες και συγκεκριμενα του εμποριου, show business κτλ. Αλλοι προχωροντας παρακατω βασικες ερμηνειες αλλων. Αλλοι απο μισοψημενα blog posts (γκουχ γκουχ), αλλοι μεσα απο απαξιωτικα συνθηματα, αλλοι μεσα απο mia seira greeklish sto facebook, αλλοι με φαρμακερα σχολια σε αρθρα τραβεστι ιντερνετικης δημοσιογραφιας, αλλοι μεσα απο hashtags, ο καθενας αναλογα με το πως (και ποτε) μεγαλωσε. Λοιπον, ολα σε ενα, επειδη ξερω οτι εισαστε πολυασχολοι:

Πολλοι Ελληνες θεωρουν οτι αυτα τα φαινομενα ανοδου της ακροδεξιας δεν ειναι μονο ψηφος διαμαρτυριας αλλα και αποτελεσμα ξεπεσμου της μεσαιας ταξης στη χωρα μας. Επ’αυτου του ζητηματος αξιζει να αναρωτηθουμε αν ειχαμε ποτε μεσαια ταξη και τι ειδους ηταν αυτη. Η μεσαια ταξη κοινωνιολογικα ειναι φαινομενο που στην Ευρωπη σχετιστηκε, μεταπολεμικα, κυριως με τις χωρες της Δυτικης Ευρωπης λογω της σχεσης του καπιταλισμου με την βιομηχανικη οικονομια αυτων των χωρων. Υπηρξε φυσικος χωρος ανθρωπων με μορφωση και εισοδημα ανω του μετριου, και με φιλοδοξιες που ειχαν σχεση με αυτα τα δυο. Συνηθως ηταν αποτελεσμα συγκεκριμενων κοινωνικων διαδρομων το να εισαι ‘μεσαια ταξη’ και γινοταν ειτε κατα οικογενειακη παραδοση ειτε με μακροχρονια, επιπονη και με μεγαλο κοστος, διαδρομη απο την εργατικη ταξη προς τα ‘πανω’. Αυτη η ταξη ειχε καθε λογο να ειναι νομοταγης για να μπορει να βασιζεται στην ευνομια που θα στηριζε την κοινωνικη δομη. Στην Ελλαδα, αυτο δεν εγινε ποτε. Αντιθετως, ειχαμε κοινωνικες αλλαγες με εκρηξεις, δηλαδη επαναστασεις, πολεμους, χουντες, μεταπολιτευσεις, σκανδαλα, πτωση κυβερνησεων, κτλ. Ολα αυτα σε συνεχεια της Τουρκοκρατιας που αφησε μια βαθια απεχθεια προς ολες τις αρχες του τοπου, μια που αυτες οι αρχες προασπιζαν οχι το καλο του πολιτη αλλα το συμφερον του καταπιεστικου καθεστωτος. Τα καταστροφικα αποτελεσματα αυτων και πολλων αλλων ηταν να μην εχει κανεις σχεδον ουτε λογο ουτε τροπο να ειναι, η να προσπαθησει να γινει, τιμιος πλουσιος. Αυτος δηλαδη που θα πει “δε χρειαζομαστε φασιστες, χρειαζομαστε επαρκη εφαρμογη επαρκων νομων. Αυτο κοστιζει τοσο, γινεται και περιφρουρειται ετσι και ετσι και ετσι, και εγω που το λεω ειμαι αυτος και αυτος, να τα στοιχεια μου, να και οι φοροι που πληρωνω. Εχω λογο γιατι εμαθα να μιλαω και δικαιουμαι λογο γιατι το εχω πληρωσει χρυσο και δεν εχω παραβει ποτε κανενα νομο.”. Θα το πει γιατι εχει και φωνη και παρουσια στα μεσα ενημερωσης και στις διοικησεις, τοπικες και αλλες, καθε εποχης. Αυτο το πραγμα δε το ειχαμε εμεις ως Ελληνες. Ειχαμε αντιθετως πολυ ψιθυρο, πολλους που δεν το πληρωσαν χρυσο και με δεκαετιες δουλειας το οτι απεκτησαν περιουσιες, και λογο απεκτησαν αυτοι. Αυτο λοιπον λεω εγω οτι ηταν το μεγαλυτερο προβλημα μας. Δεν ειχαμε τιμους πλουσιους με σωστο λογο. Τους αλλους ειναι σχετικα πιο ευκολο να τους χειραγωγησει ο Μαρινακης, ο Μπεος και οποιοσδηποτε ακροδεξιος, ακροαριστερος …και ο Ψινακης. Με αφορμη αυτα που γιναν κατα τη διαρκεια των εκλογων στον Πειραια π.χ. δεν υπηρχε περιπτωση να περασουν στο ντουκου ολα οσα ακουγονται για τη σχεση του Μαρινακη, του συνδιασμου Μωραλη και της Χρυσης Αυγης. Οταν σε κατηγορουν ευθεως και δημoσια, οπως εκανε ο δημαρχος Μιχαλολιακος, οτι εχεις διαπλοκη με τη Χρυση Αυγη, δε κανεις τουμπεκι ψιλοκομμενο. Βγαινεις και λες (στο ιδιο ακροατηριο, αν το κατεχεις το επικοινωνιακο παιχνιδι, η και σε πιο μεγαλο αν βοηθαει) “Δεν εχω καμια σχεση μ’αυτους” και αν εισαι και τιμιος πλουσιος λες και “ουτε θελω να εχω γιατι ειναι εγκληματιες ναζι” οπως κατα καποιο τροπο εκανε ο Μπουταρης, που δεν κρινεται εδω. Αν δεν το λες, καποιο παιχνιδι παιζεις ε? Ε? Και η μεσαια ταξη και οι αλλοι τιμιοι πλουσιοι που δεν εχουμε θα το καταλαβαιναν αυτο και θα σε εκραζαν και μεσα απο ενα σωρο οργανωμενες φωνες, και αν εισαι προεδρος ποδοσφαιρικου σωματιου θα σε εκραζαν και μεσα απο τις οργανωσεις των φιλαθλων της ομαδας.

Υ.Γ. Σε μια κριση μετριοφροσυνης θα ηθελα να προτεινω και τον εαυτο μου για το νομπελ λογοτεχνιας, το βραβειο Πουλιτζερ η τουλαχιστον το νομπελ ειρηνης με το #NaPoiosEinaioOlympiakos

sheldon-cooper

ναι, ε? Τωρα θα ελεγα διαφορα αλλα με προλαβαν αυτοι που καναν τα σχολια κατω!

 

Υ.Γ. Και για τις εκλογες γενικα αυτο ειναι πολυ σχετικο

Advertisements